تالار روانشناسی و مشاوره آنلاین ازدواج، خانواده، تحصیلی همیاری
زمان کنونی:  مهمان عزیز خوش‌آمدید. (ورودعضــویت)

تالار همیاری نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

کانال رسمی همیاری در تلگرام ads مشاوره قبل از ازداج مشاوره قبل از ازدواج




پیشینه نظری متغیر تجارب یادگیری(کیفیت تجارب یادگیری) به همراه منابع زمان کنونی: 
کاربران در حال بازدید این موضوع: برای دسترسی به این بخش باید ورود کنید
نویسنده:محسن عزیزی
آخرین ارسال:محسن عزیزی
پاسخ ها 1

پیشینه نظری متغیر تجارب یادگیری(کیفیت تجارب یادگیری) به همراه منابع

حالت موضوعی | حالت خطی
  1. ارسال:1#
    محسن عزیزی آواتار ها
    پیشینه نظری متغیر تجارب یادگیری(کیفیت تجارب یادگیری) به همراه منابع

    این مطلب غیررایگان می باشد.

    پیشینه نظری متغیر تجارب یادگیری، یا کیفیت تجارب یادگیری، مناسب برای فصل دوم پایان نامه های مرتبط با این متغیرها در تقریبا 13 صفحه با فونت بی لوتوس 14، همراه با ذکر منابع

    نمونه ای از متن:

    مبانی نظری تجارب یادگیری

    معنای اصطلاح «تجربه (فعالیت) یادگیری»

    اصطلاح «تجربه (فعالیت) یادگیری[1]» مترادف محتوای یک درس یا فعالیتی که معلم انجام می دهد نیست، بلکه به کنش متقابل بین یادگیرنده و شرایط خارجی موجود در محیط که یادگیرنده به آن واکنش نشان می دهد اطلاق می شود. به طوری که گفتیم، یادگیری در نتیجه رفتار فعال یادگیرنده انجام می گیرد. به عبارت دیگر، دانش آموز چیزی را یاد می گیرد که خود انجام می دهد نه آن که معلم انجام می دهد و او ناظر می باشد. به این ترتیب، امکان دارد دو دانش آموز از یک کلاس درس معین تجارب مختلفی کسب کنند(تایلر[2]، ترجمه تقی پورظهیر،1388). مثلاً، دو نفر دانش آموز را در کلاسی که معلم موضوع یا مسئله ای شرح می دهد در نظر بگیرید. دانش آموزی که به موضوع مورد بحث علاقه مند است گفته های معلم را به دقت دنبال می کند و می کوشد بین گفته های معلم و تجارب خود ارتباط برقرار کند. اما دانش آموز دیگر تمام حواس و فکرش را بر موضوعی، مثلاً مسابقه بسکتبال که قرار است بین مدرسه او و مدرسه دیگر برگزار شود، متمرکز می کند. به این ترتیب، ملاحظه می شود گرچه دو دانش آموز در یک کلاس درس شرکت می کنند، اما دارای تجارب مشابهی نیستند. بنابراین، این یادآوری مجدداً لازم است که تجارب و فعالیت های یادگیری وسایل اساسی و ضروری آموزش و پرورش ئمی باشند، نه آن چیزهایی که به دانش آموز ارائه و یا نشان داده می شود.

    [1]Learning experience

    [2]Taylor




    ویرایش توسط محسن عزیزی : 2014_10_11 در ساعت 00:36
    از امام علی علیه السّلام پرسيدند «خير» چيست؟ فرمود:

    خوبى آن نيست كه مال و فرزندت بسيار شود، بلكه خير آن است كه دانش تو فراوان و بردبارى تو بزرگ و گران مقدار باشد و در پرستش پروردگار در ميان مردم سرفراز باشى، پس اگر كار نيكى انجام دهى شكر خدا به جاى آورى، و اگر بد كردى از خدا آمرزش خواهى. در دنيا جز براى دو كس خير نيست: يكى گناهكارى كه با توبه جبران كند، و ديگر نيكوكارى كه در كارهاى نيكو شتاب ورزد.


    نهج البلاغه، حکمت 94
    پاسخ با نقل و قول

  2. پیشینه نظری متغیر تجارب یادگیری(کیفیت تجارب یادگیری) به همراه منابع  سپاس شده توسط elnaz.t,niloofarabi,sokut

کاربران دعوت شده

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •