تالار روانشناسی و مشاوره آنلاین ازدواج، خانواده، تحصیلی همیاری
زمان کنونی:  مهمان عزیز خوش‌آمدید. (ورودعضــویت)

تالار همیاری نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

کانال رسمی همیاری در تلگرام ads مشاوره قبل از ازداج مشاوره قبل از ازدواج




افزودن Check Box به نوشته‌ها در Word زمان کنونی: 
کاربران در حال بازدید این موضوع: برای دسترسی به این بخش باید ورود کنید
نویسنده:M.J.Azizi
آخرین ارسال:M.J.Azizi
پاسخ ها 1

افزودن Check Box به نوشته‌ها در Word

حالت موضوعی | حالت خطی
  1. ارسال:1#


    حتما برای شما نیز پیش آمده است که نیاز به طراحی یک پرسش‌نامه توسط واژه‌پرداز Word پیدا کرده باشید. قطعا طراحی پرسش‌نامه، نیازمند طراحی گزینه‌هایی است که کاربران آن‌ها را علامت بزنند؛ اما چگونه می‌توان این گزینه‌های علامت‌زدنی را به فایل مستند Word افزود؟
    واژه‌پرداز Word از شرکت مایکروسافت امروزه، بر‌ترین نرم‌افزار واژه‌پرداز در ویندوز مورد ارجاع است و در نسخه‌های جدید خود نیز قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری را در خود جای داده است؛‌ افزودن گزینه‌های علامت‌زدنی به نوشته در این نرم‌افزار، یکی از ساده‌ترین کارهایی است که Word قادر به انجام آن است.

    اما متأسفانه گزینه مربوط به این Check Box‌ها در نگاه نخست در دسترس کاربران نیست و از همین روی، بسیاری از کاربران در هنگام نیاز به این Check Box‌ها به مشکل برمی‌‌خورند. بنابراین، ما در اینجا راه فعال کردن این گزینه در Word و ایجاد گزینه‌های علامت‌زدنی در متن را با شما مرور می‌کنیم.
    برای آغاز به کار وارد محیط Word شوید و در روبان، ‌روی منو‌ کوچک کنار ابزار Bullet در قسمت Paragraphکلیک کرده و از منویی که باز می‌شود، گزینه Define New Bullet را برگزینید.








    پنجره Custom Bulleted List باز می‌شود. در این پنجره بر ‌دکمه Symbol کلیک کنید.







    در پنجره‌‌ای که باز می‌شود، از منو‌ Font، قلم Wingdings 2 را انتخاب کنید.








    سپس از بین سمبل‌های موجود به دنبال گزینه مربوطه که شبیه ‌یک مربع کوچک است، بگردید و آن را برگزینید.







    این امر منجر به آن می‌شود که این مربع کوچک به یکی از Bullet های فایل مستند شما تبدیل شود که هر گاه به آن نیاز داشتید، کافی است بر ‌آن کلیک کنید.







    اما این گزینه‌های علامت‌زدنی، تنها برای چاپ ‌پرسش‌نامه مناسب است. اگر قرار باشد، پرسش‌نامه دیجیتالی طراحی کنید، نیاز به آن دارید که Check Box‌های شما واقعی ‌و کاربر و مخاطب شما قادر به علامت زدن آن‌ها در‌‌ همان فایل مستند باشد؛ اما برای این منظور چه باید کرد؟

    برای این کار باید مجموعه ابزار Developer را به ابزارهای Word بیفزایید. برای این کار ‌نیاز است در ‌تنظیمات Word تغییر کوچکی داشته باشد. برای آغاز به کار در یک فضای خالی بر روی نوار ابزار یا روبان کلیک کرده و گزینه Customize Ribbon را برای شخصی‌سازی روبان برگزینید.







    در پنجره‌ای که باز می‌شود، از فهرست سمت راست به دنبال گزینه Developer بگردید و آن را علامت بزنید.






    در این صورت درمی‌یابید، مجموعه ابزار Developer در یک بخش جدا به نوار ابزار یا روبان Word اضافه می‌شود. از همین جا می‌توانید اقدام به انتخاب Check Box کنید‌.










    به این ترتیب، می‌توانید ‌اقدام به طراحی پرسش‌نامه‌های دیجیتالی نیز بکنید.


    منبع: تابناک



    ویرایش توسط M.J.Azizi : 2014_10_12 در ساعت 14:46


    پاسخ با نقل و قول

  2. افزودن Check Box به نوشته‌ها در Word  سپاس شده توسط niloofarabi

کاربران دعوت شده

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •